راهنمای خرید

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه شما در خانه شما یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها را برای جیب شما و همچنین زمان شما را تشکیل می دهد که برابر با عملکرد سبک زندگی شما در آشپزخانه است. وقتی به همه گزینه ها نگاه می کنید، از صرفه جویی در مصرف انرژی گرفته تا مدل هایی با طراحی پیشرفته و مدل های کم هزینه، خرید لوازم آشپزخانه می تواند یک کار دلهره آور باشد؛ پش ما لوازم آشپزخانه خود را چگونه انتخاب می کنید؟

در اینجا نکاتی وجود دارد که شما را در فرآیند خرید لوازم آشپزخانه راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا در تصمیمات خرید لوازم آشپزخانه خود مطلع و مطمئن باشید. در ادامه با راهنمای خرید لوازم آشپزخانه با ما همراه باشید.

 

1- خرید یخچال فریزر برای آشپزخانه

در مورد یخچال ها در نظر بگیرید که چند بار شما و خانواده تان در خانه آشپزی می کنید و غذا می خورید. برای خانواده های بزرگ تر، یخچال هایی با ظرفیت بزرگ تر و همچنین قابلیت نگهداری طولانی تر غذا ضروری خواهد بود. مدل های سطح بالاتری که جریان هوای دوگانه، کنترل های روی درب و بهره وری مصرف انرژی را ارائه می دهند، ممکن است برای نیازهای خانواده تان مهم تر باشند. در حالی که مجردها یا کسانی که زیاد آشپزی نمی کنند ممکن است یک مدل استیل ضد زنگ زیبا یا توکار را ترجیح دهند که فوق العاده به نظر می رسد؛ اما به همه ویژگی ها نیاز ندارد. 

مطمئن نیستید که تفاوت بین یخچال درب فرانسوی یا مدل ساید بای ساید چیست؟ همه چیزهایی را که باید در مورد ویژگی ها و پیکربندی های کلیدی یخچال بدانید بیاموزید تا بتوانید بهترین گزینه را برای شما و آشپزخانه تان انتخاب کنید، در مقاله راهنمای خرید یخچال فریزر نوشته شده است.

 

2- مهمترین اصل راهنمای خرید لوازم آشپزخانه؛ اجاق گاز

وقتی در مورد اجاق گاز فکر می کنید، به این فکر کنید که معمولا چگونه آشپزی می کنید و آیا یک آشپز تازه کار یا با تجربه هستید؟ فر یا اجاقی که انتخاب می کنید می تواند تاثیر زیادی بر نحوه پخت و پز شما داشته باشد و اینکه آیا انرژی که برای گرم کردن آنها استفاده می کنید ارزشمند است یا خیر. برای آشپزهای متخصصی از توزیع یکنواخت آتش روی حرارت لذت می‌برند و معمولا می توانند غذای خود را سریع تر و با کنترل بیشتری بپزند، کیفیت شعله های اجاق گاز مهم است.

برای کسانی که علاقه مند به خرید اجاق گاز هستند که چندین گزینه وجود دارد: القایی، گازی یا برقی؛ صد البته که همه این مدل ها مزایا و معایب خود را دارند. اکثر آشپزهای مبتدی از مدل برق برای گرم شدن آهسته آن قدردانی می کنند، در حالی که آشپزهای باتجربه اجاق گازهای القایی را ترجیح می دهند. 

چه در آشپزخانه حرفه ای باشید و چه ترجیح دهید وعده های غذایی را آسان و ساده نگه دارید، اجاق گاز جدید شما باید متناسب با آشپزخانه و سبک زندگی شما باشد. بهتر است بدانید که که آیا به یک مدل گازی یا برقی نیاز دارید و با راهنمای خرید اجاق گاز محدوده اندازه مناسب را برای فضای خود انتخاب کنید.

 

3- سیستم تهویه مناسب مانند هود برای آشپزخانه

 یکی از خریدهای قسمت های آشپزخانه شما که هنگام در نظر گرفتن لوازم خانگی فراموش می شود، سیستم تهویه است. سیستم‌های هود، یا سیستم های پیش کش پایین که در کانتر یا میز اجاق گاز یکپارچه هستند، برای نماهای بدون مانع از بالای سر، عالی هستند. بسته به اندازه اجاق گاز شما و اگر یک گریل یکپارچه دارید، کوره، مشعل و سایر عناصر گرمایشی ممکن است نیاز به سیستم های تهویه بالاتر و پیچیده تر را افزایش دهند. در مورد سازنده لوازم خانگی مورد علاقه خود نیز تحقیق کنید و ببینید چه نوع سیستم تهویه برای آشپزخانه شما توصیه می شود. در نتیجه خرید دستگاه تهویه هوا را جدی بگیرید تا بعد یک آشپزی دلنشین، بوی غذاهای پخته شده را از بین ببرید.

 

4- خرید ماشین ظرفشویی؛ کدام مدل مناسب شماست؟

ماشین ظرفشویی نیز مانند یخچال، سبک زندگی خانواده شما را تا حد زیادی تعیین می کند که چه نوع ماشین ظرفشویی برای خانه شما ایده آل خواهد بود. مدل های پایین تر معمولا کنترل های ساده تری دارند، در حالی که مدل های پیچیده تر دارای کیفیت بهره وری انرژی، کنترل های پنهان و کاهش کیفیت نویز هستند؛ به ویژه در خانه های کوچک یا پلان های باز مفید هستند. ماشین ظرفشویی هایی با ظرفیت کمتر برای شستشوی ظروف نیز در دسترس است و زمانی که بار زیادی برای تمیز کردن دارید و ظروف شما بیشتر است، یا خانواده پر جمعیت و پر میهمانی دارید، مدل های ظرفیت بالا مناسب شماست.

زندگی پر از آشفتگی است و آشپزخانه شما هم فرقی ندارد. با ماشین ظرفشویی که می تواند بار تمیز کردن زمان غذا را کم کند و تمیز کردن را کمی آسان تر کند؛ مسلما خوشحال تر خواهید بود. بنابراین برای اطلاعات بیشتر متن راهنمای خرید ماشین ظرفشویی از گلدن 8 را مطالعه کنید.

 

5- انتخاب ماشین لباسشویی مناسب چه راه هایی دارد؟

ماشین های لباسشویی مطمئنا مسیر طولانی را طی کرده اند که امروز در آشپزخانه های ما راه پیدا کردند. این روزها، بسیاری از آنها دارای اتصال به اینترنت و قابلیت خانه هوشمند هستند، به این معنی که شما می توانید از هر کجا که هستید، اقدام به روشن شدن لباسشویی و شستن لباس ها کنید. اما جدا از تمام عملکردهای هوشمندانه جدید، با فکر کردن به ظرفیت لباسشویی شروع کنید. به طور متوسط ​​در هفته چند بار شستشوی لباس ها را انجام می دهید؟ ماشین لباسشویی ها از ظرفیت 5 کیلوگرم شروع و به 13 کیلوگرم می رسند.

یک ماشین لباسشویی استاندارد 7 کیلوگرمی می تواند حدود 35 تی شرت یا یک لحاف دوتایی را در هر بار جای دهد. (یک دستگاه 12 کیلوگرمی می تواند 60 پیراهن را انجام دهد.) همچنین به برنامه های شستشوی خاص مانند تنظیمات ضد آلرژی یا ویژگی های ضدعفونی کننده نگاه کنید. برای اطلاعات بیشتر از راهنمای خرید ماشین لباسشویی کلیک کنید.

 

انتخاب لوازم آشپزخانه برای خانه شما باید یک تجربه ارزشمند باشد، اما همچنین باید سبک زندگی و زیبایی آشپزخانه شما را برآورده کند. قبل از اینکه برای انتخاب لوازم خانگی اقدام کنید، از این راهنمای خرید لوازم آشپزخانه به صورت مفید استفاده کنید. همچنین عرض و ارتفاع فضای باز را برای وسایل جدید اندازه بگیرید. هیچ چیز بدتر از سرمایه گذاری بر روی لوازم جدید نیست که آنها در آشپزخانه شما جا نشوند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *